Finished my poem!

                                                 gedicht.jpg
Mijn gedicht op de muur is af! Was wel even een werkje…Ongeveer 2 uur per lijn. De overheadprojector heeft ongeveer 3 weken VOOR de tv gestaan, wat niet bevorderlijk is voor een zware Home and Awayverslaafde zoals ik want dan zie je altijd maar de helft van Alfs hoofd.

Mor soit, Onze Luc zal trots op me zijn en misschien is dit hét visitekaartje voor een atelierbezoek. Luc, kom, kom, kom, kom…

6 reacties op Finished my poem!

  1. 10eke zegt:

    allé claudia sniffer heeft dus hare swiffer ff opzij moeten zetten, maar met resultaat!

  2. oili zegt:

    Ik was bijna Claudia Tripper geworden door die constante schijn van dien overheadprojector…
    Séég, nu zijn we ons Claudia-artikel al helemaal aan het prijsgeven, nog anderhalve kg, sjoe!

  3. dipfico zegt:

    Amaaai; das echt beregraaf!
    Misscjien moet ik toch mar in het Mosselclubhuis gaan wonen …🙂

  4. dipfico zegt:

    en misschien moet ik eerst eens op typfouten checken voor ik op submit druk

  5. vleervlinder zegt:

    wow, echt supercool jom! ge moogt hier ook ne muur komen doen😉

  6. oili zegt:

    Altijd welkom in het Mosselclubhuis. Ik vind altijd wel plaats voor de uitbreiding van mijn commune. Op de tweede verdieping bv. voor u🙂

Geef een reactie

