And again, ne pré soirée! olé!

p3140003.JPG p3140004.JPG p3140005.JPG p3140006.JPGp3140007.JPG p3140008.JPG p3140010.JPG p3140017.JPG

Bon, t was eigenlijk een rustig avondje… maar ik geef jullie toch enkele funky anekdotes mee:
* t leek er verdacht veel op Beauty & the nerd part II.
* Niemand was veilig want de paparazzi was ook aanwezig.
* Dipfico sloot met 10y een kleine weddenschap af, hij ging 48u kalm blijven… Yeah right, busted big time!
* WOEHOE Pierre de Strycker aka Joris uit Genk was er ook weer bij! Op het einde van de avond werd ik zelfs gebombardeerd tot zijn minnares, alleen wist ik het nog ni… k heb het altijd geweten.. de Pierre en ikke, da komt nog goe! hubba hubba!!
* en hij had z’n vriendjes ook mee! Ambiance!
* Oh, de mosselbabes met hun schepper… zie je de liefde niet?? En k heb wel gene mega-crush op u hé, maar een kleintje… dixit oili dan🙂
* Mmm, dat smaakt wel.
* oili zag het manneke achteraan met blauw hemdje wel zitten, en ze ging er dan de ‘hoe laat ist – kots’ versiertruc op toepassen…. don’t ask please🙂

en wa nog: rel met de buitenwippers (again!), we hebben eindelijk de roomie van dipfico ontmoet, HE’s SO CUTE!, 10y heeft ambras gemaakt met Antonio Banderas (vuile versierder), Oili liep weer half den avond zonder botten, Caro was op mannenjacht, Heidi werd weer gestalkt door de schrale van de fitness, Jo Vally vond Oili de liefste mosselbabe (of zoiets) en ging nen Energieblog maken over kiwi’s en ananassen (eum, watte?)… blablablie blablabla…. maar t was wel weer een gezellig ‘wijven-avondje’!

5 reacties op And again, ne pré soirée! olé!

  1. oili zegt:

    Neen, het was de sympathiekste vrouw van West-Europa, yeas that’s me, my middle name😉

  2. oili zegt:

    En kiwi’s en ananassen, don’t eat that!!! Iets me CO2 vergiftiging en slecht voor het milieu. Enfin, de Geert gaat da allemaal uit de doeken doen op zijnen blog-in-wording.

  3. I&A zegt:

    Ik zie er al naar uit!!?

  4. dipfico zegt:

    Ik heb mij gedragen! En ge weet het!🙂

  5. 10eke zegt:

    tuurlijk sweetie, tuurlijk!!! i know… maar die 48uur duren nog wel ff hé!

Geef een reactie

