Iedereen Bob vanavond: ijsblokfight!

   
‘Sebiet ga ik ne vis halen op de foor om die derin te laten zwemmen’

14 reacties op Iedereen Bob vanavond: ijsblokfight!

  1. christopher (richard) zegt:

    jaja de beste feestjes zijn de onverwachte… weer geen leugen hoor!
    kapot gaan, 3 liter water met overdreven veel ijs en wa citroen hoe moet je zoiets noemen…. de platte draak??
    wete op de td van media en dyo geven we er terug een lap op

    gegroet richard die me da roos… héhé
    schoon foto trouwens blondie… xx

  2. zwart zegt:

    Mm.. nog geen berichtje van de Xavier tegengekomen? zwoenzwoen

  3. loverboy zegt:

    die blondie, en dan nog durven zeggen dat ze geen aantrek heeft, tssss… iedereen valt in zwijm voor haar

  4. Mopsie zegt:

    christopher u have a deal😉

    ‘loverboy’…?

  5. Zorro zegt:

    elaba elaba elaba
    loverboyke
    seffens ga ik nog jaloers worden
    trotseer eerst prins Zorro maar eens op zijn witte paard🙂

  6. I&A zegt:

    Komaan zorro, ’t is tijd voor uw pilleke!!!😀

  7. Zorro zegt:

    Die pillekes tegen het weerstaan aan mooie meisjes gaan niet veel helpen denk ik🙂 Mopsie heeft gewoon teveel charme, de dosis gaat veel te laag zijn… Om van dat meisje op de middelste foto nog te zwijgen (maar toch even😉 de aandacht op kunnen vestigen hier).

  8. I&A zegt:

    Heeft er iemand een zakdoekske? 🙂

  9. 10eke zegt:

    djeeses, kimie knn wij hier iets aan doen? of we moeten mopsie misschien nen eigen blog geven waar al haar aanbidders op knn kijken…🙂
    allez mops, weet je nog wie je moet kiezen? ambiance!!! en ni vechten met het meisje op de middelste foto (eum, wie is da eigenlijk?)

  10. Zorro zegt:

    Laten we dan maar ineens overgaan tot het duel der amoureuze gedichten:

    Ik zou alles voor je wagen
    en je op m’n handen dragen als je dat verlangen zou
    Ik zou de sterren voor je plukken de maan uit de hemel rukken
    als je die ook hebben wou
    Ik zou m’n dromen laten gaan, al m’n vrienden laten staan
    zonder wroeging, zonder schroom
    Want een lach op jouw gelaat is me meer dan alles waard
    meer dan eender welke droom😳

  11. 10eke zegt:

    my god, mag ik nu even overgeven aub😉

  12. zwart zegt:

    tip voor 10y : wel beter mikken dan mij want m’n klavier typt nu minder vlot😉 alsof ik met die kl*te teletet al nie genoeg problemen had… en dan MIJ ervan durven te verdenken dat IK loverboy ben – allo ?! 🙂

  13. 10eke zegt:

    wie dacht dat? allez, gij maakt wel betere moppen dan da! yihaa!

  14. zwart zegt:

    merci cherie😉 ale ’t is weer hondendruk (bestaat da?) op ’t travaux’ke dus back 2 wok !🙂

Geef een reactie

