Olé, tis FEEST! 1 jaar Mosselblog!

p4180017.JPGmossel-3.jpgkim-en-tin.JPGmossel-4.jpgmossel.jpgmossel-2.jpg
De mosselblog bestaat 1 jaar en dat vieren we!!!😀
We nodigen alle mosselvriendjes en bloglezers uit in het Mosselhuis voor Aperotime met als thema: ‘De Zee’. Noteer alvast vrijdag 2 november, 18 uur in jullie agenda. Dan wordt er gefeest in de Koning Albertstraat 3 in Wilrijk. Laat ons wel weten of je komt of niet zodat we weten hoeveel Cava er in huis moet worden gehaald.

15 reacties op Olé, tis FEEST! 1 jaar Mosselblog!

  1. I&A zegt:

    Proficiat!!!!! En op naar de volgende…
    Ik kan (jammer) genoeg er niet bij zijn op jullie feessie! X

  2. Male Slet zegt:

    Ik ook nie dan …🙂

    Neje, serieus, heb aan mijn petekind beloofd die dag
    naar Walibi te gaan … Hihi. Wil da zelf al keilang doen !!!

  3. zwart zegt:

    I&A : BOEOEOE !!
    10y & Oily : I’ll be there 4 sure !!🙂 mag mijn mosselmadammeke ook mee??🙂 pretty please??

  4. I&A zegt:

    Ik vind ’t echt heel jammer maar ik zit op dat moment in Spain!! Maar ik haal dat nog wel in met de mosselbabes…

  5. Male Slet zegt:

    10y spreekt altijd van professioneel ditchen,
    maar I&A kan anders wel iets van professioneel negeren.
    Heb ze nog nooit weten reageren op de complimenten
    die hier aan haar adres passeren. Boehoe ! Ondankbare !

  6. I&A zegt:

    Sorry en bedankt male slet!!😳

  7. CV-ke zegt:

    Tot de 2de.😉

  8. 10eke zegt:

    jeej ondertussen nog wa volk bijeen: veroke met topbekster Lizzy, hilly, cv’ke, zwart, Benjamin, mie…. we gaan er één grote datingparty van maken! jippie!!

  9. Miche zegt:

    Datingparty? Damn😦 Ik ga dan naar het concert van arcade fire, anders zou ik ook eens komen mosselen!

  10. mie zegt:

    euhm… was da de bedoeling ni? Anders check ik mene agenda nog eens of hij wel echt free staat….;-)

  11. zwart zegt:

    Miche: Arcade Fire-tickets ruilen tegen mijn Mosselclubhuistickets??😈

  12. zwart zegt:

    4 Mosselclubhuistickets tegen 2 van Arcide Fire?? 6 !! nee 12 !!!🙂 ’t amusement daar want da gaat zò’n goe optreden zijn.. !! Viva Arcade Fire !!

  13. CV-ke zegt:

    Datingparty? Een soort PréMosselSoirée of zo…

  14. zwart zegt:

    neenee een soort après zwart-birthday-party🙂 (d’er gaat dus veel gezoend worden !!🙂🙂

Geef een reactie

