Conversatie van de week

                       file.jpg
collega: ‘Amai, komde gij nu maar aan?’
blonde collega: ‘Ja, file, file, file!!!’
collega: ‘Oe, is er dan iets gebeurd onderweg?’
blonde collega: ‘Neuh…Alleen maar een kijkfile.’

13 reacties op Conversatie van de week

  1. Micheke zegt:

    Let me guess… Blonde collega = collega jan? :p

  2. evil eye zegt:

    vreselijk is dat verkeer tegenwoordig,
    meestal rijd je stapvoets van voor je deur tot aan het werk
    deze morgen heel vroeg begonnen, geen verkeer,joepie eindelijk
    nog eens doorrijden en dan jawel : FLITS
    gemiddelde snelheid op jaarbasis is hoop en al 20 km/u maar toch hebben ze u nog te stekken hier in Vlaanderen.
    Om dan vervolgens 80% van die boete naar de andere kant van de taalgrens te sturen waar nu toch ook al 30 flitspalen staan tegenover 1100 in Vlaanderen.
    Misschien eens rekenen wat ik op jaarbasis aan naft, auto en boetes betaal. Ik denk dat het financieel interessanter is om gewoon in mijne nest te blijven liggen, ge moet zelfs gene stempel meer gaan halen!

  3. Micheke zegt:

    Uh.. Ik denk dat dat niet echt de bedoeling was van die post van de mossels? Ik doe normaal gezellig mee aan politieke discussies, maar laat dit grappig conversatiepostje aub in alle zijn glorie blijven en geen gemekker :p

  4. Collega Jan zegt:

    Neen, beste Micheke, ik kom met de trein. :p
    Mijn bijnaam is trouwens blonde god, niet blonde collega.😉

  5. oili zegt:

    Of evil eye…ge kunt mee in het mosselhuis komen wonen, da’s 10 minuutjes met de velo zonder 1 file tot aan uw werk, goedkoper van huur, geestiger, geen tot weinig kuiswerk, lekker Marokkaans eten (wil ne M kookcursus gaan volgen) 🙂

  6. Micheke zegt:

    Collega Jan excuseer, maar dat blonde god is toch nog ni doorgedrongen tot op de linker scheldeoever zenne, werk aan de winkel :p

  7. evil eye zegt:

    @micheke,

    Wat een belerend toontje is me dat ? Het bazige type zeker ?
    over gemekker gesproken …

  8. Micheke zegt:

    Ow, dan hebde mij nog niet in full action meegemaakt :p

  9. oili zegt:

    Tis nog zo’n droppeke, ons michelle😉

  10. evil eye zegt:

    ik zal jullie maar geloven zeker

  11. Miche zegt:

    Ja evil eye, oili spreekt volledig de waarheid, ik ben een droppeke :p

  12. zwart zegt:

    Jan de Blonde God? Dju nu zit ik op ’t werk en ‘k zit precies terug thuis🙂 Hoe is het met de Blonde Godin trouwens – al terug van de meeting??

  13. 10eke zegt:

    seg troela, wil je me buiten ofzo??? vanaf februari kan ik weg… maar daarvoor you are stuck with me dude!!!!😉

Geef een reactie

