Mosseltip van de week…

                                        spreekwpprd.jpg

9 reacties op Mosseltip van de week…

  1. Benji zegt:

    En het thema van het mosselfeest is zee… Hopelijk is er ook een klein strandje aanwezig!!:-)

  2. CV-ke zegt:

    En een mosselbankje.

  3. zwart zegt:

    en bruine babes?

  4. Ik zal een doos negerinnentetten meebrengen

  5. I&A zegt:

    Een gezellig mannenonderonsje!!😉

  6. zwart zegt:

    🙂 juij I&A komt dus ook😈

  7. I&A zegt:

    Nope…Ik ga het “feest van ’t jaar” missen!!
    Ik heb geen ticket ‘terug naar België’ gevonden dus moet ik wel in Spanje blijven!!😉
    En dan heb jij tenminste een leuk feestje!!😆

  8. zwart zegt:

    zeg sjoeke da zijn toch altijd leuke feestjes met jou erbij🙂 we gaan je missen (kan 10y geen videoconferentie houden met de gemiste mossels??

  9. I&A zegt:

    Thanks…Ja had ’t ook al gevraagd en dan ben ik er toch een beetje bij!!🙂

Geef een reactie

