Tour de France kus

                     pa180074.jpg

14 Responses to Tour de France kus

  1. Fie schreef:

    Vanavond zit ik in ’t stad dan zal ik eens langs dat Heilig Huis gaan!! ’t Ziet er wel héél gezellig uit!!

  2. serge schreef:

    vooral vanavond tussen 17u en 19u

  3. Fie schreef:

    Wat is er dan?! Happy Hour of zo?
    Al zo vroeg in de kroeg!! 😉

  4. serge schreef:

    Happy hour idd! Eerste is van mij, als je komt! 🙂

  5. Fie schreef:

    Ah zo!!! 🙂 Ik zal er nog eens over denken!
    Ben jij de LINKSE of de rechtse op de foto?

  6. serge schreef:

    geen van beide, maar waarom de linkse in hoofdletters ? 🙂

  7. Fie schreef:

    Foutje met de caps lock!! 😆

  8. serge schreef:

    OK DAN! Tot vanavond zeker 😉

  9. Fie schreef:

    Misschien wel… Als ik niet in slaap val!!

  10. rotzakje schreef:

    lalalaaaa “love is in the air” la – la – la – la – laaaaa 🙂

  11. Fie schreef:

    Gisteren zwaar feestje gehad!! 🙂

  12. serge schreef:

    tja dat heb ik vandaag nog al gehoord! 🙂

  13. Fie schreef:

    Ja en straks in’t stad nog een ander!! Maar misschien eerst dat heilig huis! 😉

  14. Fie schreef:

    Ik zal nog maar eens goed naar de foto’s zien!! 😉

Geef een reactie

