Ambi in de voiture!

 img_0920.jpgimg_0921.jpgimg_0922.jpgimg_0924.jpg

-pff k ga rechtdoor rijden, hoe rijd ik anders? eum, rechtdoor kimie???
– ni vergeten de mosselen te boren hé! serge: hou uw boor maar al klaar!
– amai gast, als ik … straks zie, ik koek hem op z’n bakkes!
– doe is iets met uw mossel!! eum, okee beffen dan?

Vergeef ons mannekes, t was 8u s morgens hé… lalalalalalaaaaaa, onzen dag is alvast goed begonnen! jippie!!

ah ja, en wie was er naar mij aant zwaaien in de auto achter ons? ik zie geen kl*ten als het nog wa donker is.. sorry!!!

Een reactie op Ambi in de voiture!

  1. zwart zegt:

    euh.. 8u ’s morgens .. da was dan toch op weg naar ’t werk hé ?? en vanavond gaat het toch niet zo laat worden hé ?? please??

Geef een reactie

