Welkom Kosmoskakkerlak!

            kakkerlakbig.jpgdesignall.jpg

de eerste geboorte van een in de ruimte verwekt levend wezen is een feit: De primeur was weggelegd voor kakkerlakken die ter wereld zijn gebracht in een ruimtecapsule. De kosmoskakkerlak dus… damn, en dit als ik mijn boterhammen aant eten ben seg… jakkes!

7 reacties op Welkom Kosmoskakkerlak!

  1. dipfico zegt:

    Toevallig ook de Metro gelezen? In elk geval, 2miljard spenderen om wa kakkerlakken te laten copuleren in outer space vind ik er wat over. We zouden eerst beter zorgen dat het leven op aarde voor alle beetsjes en mensjes aangenaam is alvorens we ruimtesexperimenten gaan doen! ’t Is toch waar zekers!😉

  2. zwart zegt:

    Mhmmm ruimtesexexperimenten… wéér iets om op mijn birthdayverlanglijstje toe te voegen🙂

  3. Oili zegt:

    Zwart! You’re so siiiiiiiiick! héhé

  4. zwart zegt:

    alé d’er moet d’er toch ene de 20.000 miles high club oprichten hé🙂

    Mhmm marsmosseltjes😈

  5. Micheke zegt:

    Misschien zouden ze ook nekeer zoveel moeten spenderen om mij eens vant straat te krijgen :p Dat lijkt me wel wa😉

  6. mama zegt:

    kakkerlakken zijn er al sinds de dinosauriërs en worden verondersteld te overleven na kernrampen, extreme pollutie, extreme warmte extreme koude … moet niet zo moeilijk zijn om die in de ruimte hun gang te laten gaan, zou ik zeggen.

    Proficiat mensheid eerst de aardbol naar de kloten helpen en dan uw kakkerlakken de ruimte in sturen.
    ’t is proper

    En dan ook nog…Als ik een buitenaardswezen was en die stomme aardlingen sturen mij kakkerlakken, zou ik op grandioze wijze wraak nemen, independence day zou er niks tegen zijn.
    wees gewaarschuwd.

  7. zwart zegt:

    🙂 *mama* are you for real ?🙂 misschien hebben de marsmensjes mama wel naar de aarde gestuurd om ons nog één kanske te geven?

    STEL U DA EFFE VOOR !!!! AAAAAAAHHHHHhhhhhhh 😈

    mag ik nu naar je haloweenfeestje afzaken en alle snoep opeten??

Geef een reactie

