Yakadansééééééééé: 80’s rule!

pa260005.jpgpa260006.jpgyaka013.jpgyaka026.jpgyaka032.jpgyaka044.jpgyaka053.jpg

* yeah, de coole velo van exroomie! wow, k zit precies op nen hometrainer, de max!
* CV’ke en de mokkes!
* ooh, We love Mr Belly!!!!!! 
* de drie musketiers waren er natuurlijk ook bij!
* Woehoew PartyPartners in crime!
* i quote exroomie: ik moet heel den tijd tegen mezelf zeggen: ni omvallen, ni omvallen… (volgens mij is dit  een innige omhelzing met de kosmoskakkerlak… of een minimeisje😉 )

8 reacties op Yakadansééééééééé: 80’s rule!

  1. Ex-Roomie zegt:

    En ik zijn dus nie omgevallen hé !!!!🙂

  2. 10eke zegt:

    eum, k heb u toch wel eens ne keer tussen twee zetels zien liggen… met mie bovenop u!!!! en dat was echt wel geen hallucinatie!! en ik had ook ni gedronken… busted exroomie!🙂

  3. mie zegt:

    sorry ex-roomie…yep gij alleen tss 2 zetels…en ik wou je helpen, bieteke te zattekes, zodanig met zen 2tjes ne keer op de zetel… maar ni bovenop, no way!

  4. 10eke zegt:

    thx mie! het bovenopgedeelte was dan misschien een flashke in mijn hoofd, maar ik wist dat ik je ergens had zien liggen! ambiance!!

  5. Ex-Roomie zegt:

    Volgens mij zijde gullie allebei aant dromen !
    Ik heb NERGENS gelegen,
    behalve in mijn bed om 6.15u !

  6. mie zegt:

    Ziekte van Alzheimer komt blijkbaar bij 30s ook voor…

  7. zwart zegt:

    lol @ hierboven maar euh.. schwieny-teeny WIE ZIJN OOK ALWEER DE DRIE MUSKETIERS???!!?? ga de Maarten vanavond nog wa extra streoïden in zijne wiskey draaien en dan komen we u oppikken😈 … VOOR daBiaaatcch haar ogen ! néh 😉

  8. 10eke zegt:

    YEAH de originele drie musketiers rulen nog steeds bigtime!!! 2nite: TOP musketierenavond!!!!!!!!! en die ‘blond bitch’ zal hare naam eens gaan waarmaken!

Geef een reactie

