10y’s Luc Tuymans: Frank Raes

                                        gr_vw_frank_raes.jpg

Hij was even weg uit mijn hoofd, maar zondagavond plofte ik na een vermoeiende dag in de zetel en taratatataaaaaaaaaaa daar zat hij ineens, Frank Raes, in zijn show Studio 1… damn, k weet ni waarom, maar k heb het er toch voor… ik kijk graag naar hem (met Studio 1 dus en als hij naast mij in de fnac staat om ook ne mac te kopen🙂 , he’s my man!) maar het leukst vind ik het als hij commentaar geeft.. die stem, zalig gewoon! Ja, ja, ja, ja, jaaaaaaaaaaaaaaaaaa BINNEN!!!!!!!!!!!!!!! mmm dan zit ik echt aan de buis gekluisterd… mmm de stem van Frank, zo… tja, geil… ik kan het ni anders noemen… dat het maar snel terug zondag is!

2 reacties op 10y’s Luc Tuymans: Frank Raes

  1. oili zegt:

    Dat het maar nooit geen zondag meer wordt…Am-aaaai, woont met zo iemand in huis….Pfieeeuw…😉

  2. CV-ke zegt:

    Geef mij maar Annelies Rutten van de Slimste Mens. Verstandig, bescheiden en niet onaardig om naar te kijken. En véél leuker dan Studio 1.😉

Geef een reactie

