Ik ben een bloem!

pb110020.jpgpb110022.jpgpb110021.jpgpb110023.jpg
Zaterdagavond was folklore in het heilig huisje: Tommeke Bloem en Evy Stamper waren op bezoek. De chansons met bloemen vlogen over den toog ‘Breng die rozen naar Sandraaaa’ en ‘Zeven anjers, zeven rozen’. Verder waren we inventief met de uitspraken:
– Ik neem geen blad voor mijne mond.
– Het kan me allemaal ni meer bloemen.
– Ik trek mijne plant.
– Gelukkig zijn we allemaal plant aardig.
– Ik ben een beffleur.
– Ik zal em is ne stengel laten zien!
– Mijn zaad vliegt in ’t rond.

Een reactie op Ik ben een bloem!

  1. vetzakje zegt:

    u dan toch door een goei bij laten steken hé bloemmeke??😈

Geef een reactie

