De platgereden agenda

                     pb130013.jpg
T was gisteren al paniek want ‘o oh’ ik vond mijn agenda niet meer en geen agenda=geen leven. Vandaag de weg teruggestapt die ik gisteren heb gedaan en wonder boven wonder: onder het slijk en de bladeren vond ik dit prachtexemplaar terug. Oef, ik heb mijn leven terug!🙂

2 reacties op De platgereden agenda

  1. zwart zegt:

    eikkes !! da’s precies ne gsm die in ’t twalet gedonderd is !!🙂

  2. Bart C zegt:

    … Vooral een unieke exemplaar …
    van ver lijkt het op een foto van een melkwegstelsel

Geef een reactie

