Muziek in mijn hoofd!

Sinds ik heb beslist van ook een ipod/mp3speler? aan te schaffen, let ik dus veel meer op artiesten/nummers dan vroeger. Ik kan nu van sommige nummers al meer zeggen dan enkel ‘ey, da’s een leuk nummerke’. En zo zijn er mijn favorietjes waar ik wat langer moet achter zoeken. In mijn hoofd gaan het deuntje gewoon door…

5 reacties op Muziek in mijn hoofd!

  1. CV-ke zegt:

    Daar wordt ne mens dus gewoon goed gezind van !๐Ÿ˜‰ Ne hele goede dag gewenst aan iedereen ! X

  2. zwart zegt:

    geestige clip !๐Ÿ™‚

  3. 10eke zegt:

    chikie, koop anders een nieuwe voor mij en pak mijn oude want ik moet altijd bijna huilen als ik die krassen van uw valpartij op mijn juweeltje zie… deal?๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ en dan staan er al liedjes op ook๐Ÿ™‚

  4. Oili zegt:

    Koop mij dan ne nieuwe muur?๐Ÿ™‚

Geef een reactie

