ieuw, stink ik???

gisteren voor den travail aanwezig moeten zijn bij de opgraving van een lijk. Bon, t menske lag er nog maar van augustus, en de geur van ontbinding was echt niet te harden…. en iedereen zei maar heel de tijd dat die geur heel lang blijft hangen op je kleren enzo… gevolg: ik ben nu helemaal zot aant worden en stress heel de tijd dat ik naar lijk ruik! iedereen heeft al aan mij moeten ruiken… help! (voor de rest wast wel ok zne, zo’n beetje CSI achtig🙂 )

3 reacties op ieuw, stink ik???

  1. mie zegt:

    altijd geweten dat JAVEL heel goe is!!!

  2. Heidje zegt:

    och, sjattie, na nen tijd zal die geur wel weggaan… elke dag uurke weken in’t badje🙂

  3. zwart zegt:

    😈 … en bovendien verdoezelt da alle andere geuren hé …😈

Geef een reactie

