Heidi’s night out!

deze ochtend zat dit verhaal in mijn mailbox:

Amai gisteren, welle met champieter, chips, passoa, fruitsap… naar Michel om haar verjaardag te vieren. Heeft die daar zitten K…tsen, die was poepeloere…
* Ineens ging die liggen en ikke: mich mutte nen emmer hemme?
* en zij knikken, die kreeg niks meer gezei…
* en plots: FLING: alles in de chipspot!!!!!
* die erika: ja, smijt het in de groep
* en ikke: chips met dipsaus!

iedereen maar lachen, amaaai, da waren 2 topavonden na elkaar! feest!

5 reacties op Heidi’s night out!

  1. I&A zegt:

    Ik hoor ’t u al zo vertellen!!😉
    Maar ik ben blij dat ik niet moest zien!!

  2. zwart zegt:

    ik dacht pertang da Michel uwen alter-ego was??😉

  3. Heidje zegt:

    bwa, ge ziet niks zenne als ge volledig in de chipspot zit…
    die geluidjes zijn vele erger!!!
    Daarom da wij zo bulderde van ’t lachen!
    Ben toen ook maar gestopt met den pasoa… er was nog maar ene chipspot en die was nog nie leeg.

  4. I&A zegt:

    Haha… Stel u voor!! 2 verschillende dips!

Geef een reactie

