Facebooked! en er totaal nix van snappen natuurlijk!

                                 facebook.jpg

stilaan werd het me duidelijk dat ‘ne facebook‘ hebben een must is. Meer en meer hoorde ik rond mij: ik ken dieje via facebook, k heb da gezien op facebook, heb jij (g)een facebook,… bon: gisteren dus ff ingelogd (jaja nu pas, terwijl facebook ondertussen waarschijnlijk al bijna dood en passé is) en direct al wa vriendjes gevonden (omg niko van waar ken jij bart dc? cool!), die eerste 10 min waren dus wel leuk om is te piepen wie wie kent, who’s doing who en nog van die toestanden… maar dan wist ik eigenlijk ni meer wat ik er mee moest doen…

Kan iemand mij dus even uitleggen wat de bedoeling is van dat ding???

Geef een reactie

