‘Strak’ plan!

                            patisserie.jpgsmos.jpg

De laatste weken was ik (door omstandigheden) nogal wat afgevallen. De meeste mensen zijn blij met zoiets, maar voor dees stokje is dat dus niet het geval. Stokje werd echt een beetje te stokjesachtig, dus daar moest ik maar eens iets aan doen.

Vandaag ben ik op kantoor dus begonnen met een inhaalmanoeuvre op mijn verdwenen kilo’s:
* een boterham met speculaas
* een yoghurtje
* een banaan
* kopje soep met boterham kaas
* kleine smos

En wat ligt er nog klaar:
* een minisnickers
* een banaan, mandarijn en appel
* een zalig patééke, gekregen van liefste prins siegfried

Al zeg ik het zelf: goe bezig stokje!!!

9 reacties op ‘Strak’ plan!

  1. mie zegt:

    die yoghurt toch met volle melk!!!
    super tip voor deze periode… letterkoekjes nen hele dag eten!!!

  2. I&A zegt:

    Ja letterkoekjes! Heel verslavend maar wel oppassen dat ge er u niet ziek van eet want dan heeft ’t weinig nut!!😉

  3. zwart zegt:

    en mijnen ovenschotel was toch ook al een goe begin hé (alleen nadien de bijgekomen kilo- euh grammekes er direct terug afshaken is dan weer redelijk contraproductief hé🙂 )

  4. Gezond blijven eten dan komt het helemaal goed!

  5. oili zegt:

    Voor de duidelijkheid, da artikel kwam dus ni van mij hé😀

  6. oili zegt:

    Ik heb ook nog iets da kan helpen.
    Die gast me zijn grote wenkbrauwen en witte baard is weer langsgeweest! Olé!

  7. mama zegt:

    Anders moet je nog eens aan mama’s tafel aanschuiven?

  8. oili zegt:

    Ik ook! Ik ook!🙂

  9. I&A zegt:

    Gij moet toch niet bijkomen?! Of wil je gewoon meegenieten van al dat lekkers!!!😆

Geef een reactie

