Arme Wapi: helemaal vettig

pc040003.jpgpc040001.jpg
Gesprekje in het Mosselhuis:
Kimmie: ‘Ja, en ons Wapi had van ’t weekend precies zwarte puntjes in haar vacht dus heb ik maar wa vlooienspul in haar nek gezwierd maar het rare is, da’s al 3 dagen geleden en da is nog vettig, kijk. Da spul noemt Flubenol.’
10y: ‘Flubenol? Klinkt da ni eerder als iets tegen wormen da ga in haar eten moet doen?’
*Kimmie neemt de spuit flubenol*
Kimmie: ‘Tis ni waar hé, ik heb wormspul in hare nek gespoten!’
*Plat van ’t lachen*

4 reacties op Arme Wapi: helemaal vettig

  1. Micheke zegt:

    Omg! Lol
    *bel michel van den bossche*
    Dat wordt ontzetting uit ouderlijke macht hoor! :p

  2. mie zegt:

    het eerste wa in me opkwam na het lezen van “flubenol”… was een spuitje voor in de poep van de kat….
    Tja, da is de kat in den nen douche zetten he!

  3. 10eke zegt:

    ah ja da zei ik ook tegen kimie: wa begrijpte nu ni: Flube’NOL’??????
    die kimie toch😉

  4. zwart zegt:

    …maar het lijkt me nog altijd minder pijnlijk voor de Wappi dan Frontline in haar olleke te spuiten🙂

    ..da beloofd voor als de poes ne keer met wormpjes gaat zitten!

Geef een reactie

