Ik ben verliefd… op Tine Reymer

                                    billieking.jpg

Gisteren naar de ladies van Billie King gaan kijken in HetPaleis. Het was al lang geleden dat ik nog zo genoten heb van een concert. Die Tine is echt een ferme madam, haar hemelse stem is waanzinnig, haar relaxe houding op het podium, de grapjes die ze maakt, en dan nog een lekker dier ook… echt, iedereen zou eens naar deze dames moeten gaan kijken. Ik heb er dubbel en dik van genoten, en zou vandaag onmiddellijk teruggaan als ze er nog eens zouden staan.

7 reacties op Ik ben verliefd… op Tine Reymer

  1. I&A zegt:

    *snik* Ik ben verstoten van de 1ste plaats! *snif*
    Maar wel door inderdaad een bangelijke madame!!

  2. 10eke zegt:

    don’t worry sjoeke, gij blijft nog steeds mijne nummer 1 van grietjes die ik eens wil binnendoen🙂

  3. CV-ke zegt:

    Mogen we daar dan ook beeldmateriaal van verwachten?🙂

  4. 10eke zegt:

    hehehehehe da zal er wel eens van komen🙂 🙂 🙂

  5. CV-ke zegt:

    Die site wordt hier alsmaar beter !!🙂

  6. mie zegt:

    That’s Horny Friday!!!! xxx

Geef een reactie

