Fitnessen in het mosselhuis!

pc090042.jpgpc090043.jpgpc090046.jpgpc090047.jpgpc090048.jpgpc090051.jpg
Een deel van de living van ons mosselhuis is omgetoverd tot gym.
Met dank aan Roel en Jeff om da toestel tot bij mij te verhuizen en de ‘sit&gym’ bal door de deur te duwen. De spierbundels op de foto kreeg ik er gratis bij🙂

14 reacties op Fitnessen in het mosselhuis!

  1. CV-ke zegt:

    Ben ik nu de enige die zich afvraagt wat die laatste foto moet voorstellen?

  2. oili zegt:

    Da’s toch duidelijk?
    Gangbang op de sit’n gym bal….😀

  3. zwart zegt:

    nu da ge’t zegt.. had eerst I&A nie herkent maar de frang is gevallen🙂

  4. CV-ke zegt:

    *vettige mode ‘ON’* ‘k Heb het hier ergens al eens vermeld, maar mijn vermoeden wordt bevestigd : die site hier wordt ALSMAAR BETER !! *vettige mode ‘OFF’*

  5. zwart zegt:

    wowie – waar kan ik zo’n mode kopen? bij mij blijft da ding maar op ON staan😉

  6. CV-ke zegt:

    Ge moet aan de juiste knop draaien, hé Zwart.😉

  7. roxy zegt:

    da heb ik precies nòg al eens gehoord🙂 maar waar-wanneer-en vooral met wiè was da nu weer😈

  8. CV-ke zegt:

    Die die altijd hard begint te lopen als gij er aankomt?🙂

  9. zwart zegt:

    die ken ik nie .. maar zo te horen mis ik er ook nieveel aan hé🙂 bovendien heb ik nu een gouden vrouwke in handen hé (kwist trouwens nie da gij zo’n klein pollen had?)😉

  10. CV-ke zegt:

    Nobody’s perfect zeker? Maar aan de andere kant… rap content (alles heeft zijn voordelen).

  11. I&A zegt:

    Allé ik word er weeral tussen gesmeten!!😉

  12. zwart zegt:

    ze leest nog maar “nobody’s perfect” of “rap content” en dan denk ze weer dat het over haar gaat..😉 sorry I&A’ke maar da kwam uit bloggemis!

  13. I&A zegt:

    Inderdaad en zelfs dan nog…😆
    Ooh hoe lief!!

  14. zwart zegt:

    erg rap content precies😉

Geef een reactie

