In de sushi…

pc080029.jpgpc080030.jpgpc080031.jpgpc080032.jpgpc080033.jpg
– Ieuwww…Een Japans haar aan mijn sesampitje!
– Lekker Japans dier
– Yummie! Lekkere sushi…Ikura tegen een pijpbeurt? Oké dan🙂 (don’t ask anymore…)
– Jeffrey 20 jaar ouder en met baard (achter de Piemel)
– Introducing: de vettet!!

5 reacties op In de sushi…

  1. zwart zegt:

    WTF?!? Sushi gaan eten en mij nikske laten weten?!

    le issa gonna sennn da mazjien gal toe joes!

    http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=10156

    héhé

  2. oili zegt:

    Geen probleem, hoor. Wanneer wil je gaan?
    Sushi is het woord en Kimmie staat aan de deur…

  3. zwart zegt:

    zondag? maandag? dinsdag? Mhmmmm.. Zaowang of nen anderen? Waar was dit nu juist?? Euh.. are we on a date now?!? Gadegij dan weer blackoutbezekes krijgen??😈 en waar waardegij de zondag? dan zit ik eens schuinover ’t Scheef Muizeke..

  4. oili zegt:

    Ik zat zondag spelletjes te spelen!🙂
    Soms moet ne mens al eens in zijn mosselhuis blijven🙂
    Vrijdag goe, zondag goe!!
    Ik krijg nu nog enkel blackoutbezekes van teveel wasabi want tis december en dan probeer ik het drinken binnen de perken te houden of héél vroeg op de avond (middag) te boozen.

  5. zwart zegt:

    berichtje aan m’n P-W’ke : gaan we gezellig Sushiën of staat er al iets anders op de agenda?? :-*

Geef een reactie

