Helemaal geobsedeerd door de tieten van…

                    tara.jpg
Tara Reid. Gisteren zaten we met ons gedrie in de zetel te staren naar ‘Wild on Tara’, een realityreeks op TMF over het leven van Tara Reid. Da grietje doet niks anders dan feesten, zuipen, eten en met haar gigantische tieten zwaaien. We waren er helemaal ni goe van. Zelfs na het programma zaten we naar alle presentatrices hun borsten te staren, we hoorden zelfs nimeer wat ze zeiden…

14 reacties op Helemaal geobsedeerd door de tieten van…

  1. 10eke zegt:

    zouden ze daar deze middag geen herhaling van geven? that would cheer up my day😉

  2. Soirée zegt:

    Who the fuck is Tara Reid ?

  3. 10eke zegt:

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Tara_Reid
    ik heb het mens nog nooit in een film gezien, maar ohmy ik ben wel verslaafd aan de chick
    hilarisch: paris/britney x 10!!!!

  4. CV-ke zegt:

    Allez 10eke toch….
    1. ’t Zijn géén echte.
    2. Ze hangen ferm door
    3. Persoonlijke info : té groot voor mijn kleine handjes. Er is véél ‘spijtig’ aan (da’s dus alles wa nie in mijn pollekes past).😉

  5. zwart zegt:

    euh… je bedoeld dus het ‘jammervlees’ ?🙂

  6. mama zegt:

    zijn punt 1 en punt 2 geen contradictie?

  7. zwart zegt:

    nie als ze d’er vijf liter inpompen hé mama🙂

    borsten bijspekken .. bah! viva pura natura !

    (en tijdens mijne mid-life nekeer goe lachen met mijne post hier🙂 )

  8. 10eke zegt:

    ja zeg, ik vind zo’n joekels gewoon de max! waarschijnlijk ter compensatie van mijn eigen minitetjes…
    weinig jammervlees te vinden helaas hihihi

  9. 10eke zegt:

    say what? did i really say this shit???🙂

  10. CV-ke zegt:

    Zijt ge zeker da ge geen koorts hebt 10y?

  11. 10eke zegt:

    ik denk van wel🙂
    alhoewel: no, it sounds pretty much like me.. damn!

  12. zwart zegt:

    Juist nog eens nen sms gekregen van miljonairsfreakazoid Sha.. moet ik vragen of hij nog wat lavendellie voor je wil halen in Dubai?😉 hij heeft er juist een vliegtuig verkocht dus misschien wil hij ook wel je operatie sponsoren🙂 lang leve puur natuur baby!

  13. 10eke zegt:

    bring it on dude! leve de lavendelolie!!!

  14. zwart zegt:

    kunde uwe stalker nie gewoon Shahed z’n adres doorgeven? Twee vliegen in éne klap😈

Geef een reactie

