OMG! i have a deal!! chickies lees dit goed:

Ik heb nen deal gesloten met mijne ‘facebookbuddy met de onzedige voorstellen’… als iemand van ons hem tegenkomt op een feestje, dan mogen we een naaktfoto van hem nemen.. zodat we For once and for all kunnen bewijzen dat de *** van zuiderse types wel degelijk F*cking Huge is🙂

Wat we in ruil moeten geven is nog ni echt duidelijk, maar t zal wel iets met hot @ sweaty te maken hebben… dus goooooo giiiiirls!!!! find this man!!! en bel me als ik er ni bij ben hé… volvopower op zijn snelst richting naakte man!

n666480841_161830_3875.jpg

6 reacties op OMG! i have a deal!! chickies lees dit goed:

  1. Soirée zegt:

    Ik kan de mensen die dagelijks elektronische berichten
    van u krijgen niet meer op 2 handen tellen,
    maar als ge ook nog eens met onbekenden mailt,
    en dan nog over zo’n onderwerpen ?
    Oh my god !
    Arm Stad Antwerpen.
    Wish i was paid to do so …🙂

  2. 10eke zegt:

    k moet mij toch me iets bezig houden nu ik 1 ziek thuis ben en 2 nu jij off the hook bent🙂 🙂
    terug minder werken en meer mailen met 10y, dan moet ze zich ni meer bezig houden met onzedige voorstellen uitwerken😉

  3. zwart zegt:

    uitwerken uitwerken? ging je nu niet afwimpelen in plaats van af- .. euh uitwerken?😈 jammer dat je d’er gisteren nie bij was mammy! Next time?!

  4. 10eke zegt:

    ja se-eg, jullie zijn allemaal jaloers denk ik… gun een ziek chickie eens haar pleziertje als ze saai in haar bed ligt… en ik ben hier wel aant netwerken voor al mijn single amigas hé…
    ik ben gewoon te goed voor deze wereld… say what? i wish!😉

  5. mie zegt:

    It’s not 4 mie!!!!!
    10eke… tot hij ineens met zen tandjes bloot voor de deur staat….GRAUWWWW

  6. zwart zegt:

    bwoa.. dan laat 10y Kimmeke maar opendoen hé🙂

Geef een reactie

