Clouseau: half Dag Allemaal lezend Vlaanderen weer uit zijn dak!

      img_5196.jpgimg_5474.jpgimg_6438.jpg

K had wa tix voor Clouseau gekregen, dus huppeldepup richting sportpaleis…
Ik ken Clouseau ni zo goe, alleen van vroeger (het Anne tijdperk)… dus ik was wel eens benieuwd wat die ’10 om te zien’ mannekes gingen uitsteken, en vooral of ze mij konden bekoren. Enkele facts:

1: veel Dag Allemaal vlaggen, dus da kwam wel goe (remember Pointer Sisters)
2: Clouseauliefhebbers dragen lelijke kleren en hebben stom haar (en dikke konten)
3: 15 000 man drie uur lang uit zijn dak zien gaan is wel heel crazy!
4: Koen kan best wel zingen eigenlijk… maar ni dansen: precies een janet🙂
5: man die hebben super veel zielige liedjes…
6: maar ook veel hiphoi ambi liedjes
7: afscheid van een vriend blijft een kippenvel, ‘boehoe ik moet bijna wenen schijf’
8: ze hebben hun best gedaan: vuur, vuurwerk, grote poppen, op een minipodium heel de ruimte door vliegen… pretty impressive
9: hehe coole roddel die werd bevestigd doordat koen en kris elkaar geen blik gunden
10: de stella’s zijn er GROOT  en heel lekker
11: de rumcola’s nadien in de vocal waren er iets teveel aan (oeps!)

Topavond! echt waar! K had nooit gedacht dat ik dit ooit ging zeggen maar: Yep, ze hebben me kunnen bekoren. (en mama mij nu ni bannen uit de familie hé!)

5 reacties op Clouseau: half Dag Allemaal lezend Vlaanderen weer uit zijn dak!

  1. mie zegt:

    geen grietjes flauwgevallen?

  2. I&A zegt:

    Roddel?! Dat Koen met de vriendin van de Kris zou geslapen hebben?! Of nog ne andere?

  3. 10eke zegt:

    nope that’s the one hihihihi

  4. zwart zegt:

    dacht eerder dat die-van-de-koen ’t niemeer zag zitten met hare vent en emotioneel gecrashed was tijdens ne fotoshoot.. en af en toe komt uitwenen bij de sterke schouder van de Kris.. maar van wie heb ik dat nu weer gehoord en waarom mocht ik dat tegen niemand voortzeggen? oepsie ..

  5. I&A zegt:

    I love roddels!!! Allé showbizz roddels hé!!😆

Geef een reactie

