Music for life: Topschijven all week long!

Tis weer zover, de mannekes van stubru zijn in hun glazen huis gedoken… tis iets met water, maar meer weet ik er ook ni over. Het enige wat ik wel weet is dat die music for life er vorig jaar voor zorgde dat er heel de week TOPMUZIEK op de radio was!

Vandaag op dag 1 is dat al niet anders: passeerden de revue al:

Rage against the machine, OMD, Wham, Dire Straits, The Pixies, The Breeders, Radiohead, Tracy Chapman,… DE MAX!! ik ben in ieder geval aan mijn radio gekluisterd de komende dagen

15 reacties op Music for life: Topschijven all week long!

  1. Micheke zegt:

    Ohja, ik hebbet nog gezegd: music for life is geniale radio. Tomas DS en Peterke vdv samen in een huis, that’s magic!
    Vorig jaar waren er zoveel legendarische, grappige en ontroerende momenten en ik geloof dat da nu ni anders zal zijn. Ik heb mijn collega’s hier zowa half “verplicht” om met mij mee de eerste dag te ondergaan :p Ze hebben nog ni geklaagd! En ik ging kimmie wat muziekcultuur bijbrengen é :p

  2. mie zegt:

    IDEM DITO!! Mene collega is bieteke zot geworden van The Pixies… gene smaak he!😉

  3. 10eke zegt:

    jaaa kei goe!!!!! laat ons kimie maar goe luisteren!! vanaf nu alleen nog maar stubru op jullie radio!!! Joehoew! (en dan moet ik geen marinaschijven op de computer meer zetten hihihi… i’m flyyyyiiiiing sooooo hiiigh, rainbooooow blabla ik weet de tekst ni meer🙂

  4. I&A zegt:

    Ik ben zóóó jaloers op jullie!!! Ik kan hier geen radio opzetten want mijn collega kan er niet tegen! Ik wil ook StuBru….

  5. CV-ke zegt:

    …of nen andere collega I&A-ke.😉

  6. oili zegt:

    Waar is ons Miche nu met haar radioke voor tweede dag ‘Music for life’? Ik kan da dus ni vinden op mijne krakkemikkelradio. Ze zouden da beter eens uitdelen aan de stad: ne simpele radio met stralende A op ipv idiote kerstballen!

  7. I&A zegt:

    Inderdaad cv-ke!! Maar zij zal mij eerder buiten werken!!😉
    Ik heb er schrik van… Brrrrr!!

    100.9 daar moet ge zoeken, Oili!!

  8. mie zegt:

    ge moet gene radio hebben… http://www.stubru.be en ge kunt live meeluisteren!!!!!

  9. CV-ke zegt:

    Zo een tang? Of eerder een manwijf? Ai ai…

  10. micheke zegt:

    En it rocks weer zenne op stubru!🙂
    Kim, ge moet wat met de antenne spelen en draaien enal, mss krijgde dan iets

  11. 10eke zegt:

    amaaaai zal nog ni: AC/DC, Iggy Pop, counting crows… de max!

  12. 10eke zegt:

    oh mijn god, nu heeft zelfs clouseau stubru al ingepalmd… jij geeft me, vonken en vuur blablablie blablabla… en da grietje heeft er 500€ voor gegeven!! 500€!!!!

  13. zwart zegt:

    waar blijft de mosselblogbijdrage?? komaan kimmeke: geef ’t d’er tien voor Samien !

    ps : de nieuwe van Michael Jackson die pas midden 2008 uitkomt kan je hier downloaden :

    http://bmxfactor.blogspot.com/2007/12/riding-music-pre-release-nada-surf.html

    : klikken op “Bonus – MJ Pre-Release” xx

  14. micheke zegt:

    Ge kunt beter een karaf kopen voor mojito in te doen :p

  15. I&A zegt:

    @ cv-ke: Veel erger!!!😉 Nogal achterbaks…

Geef een reactie

