Wow ik snap er nix meer van

Gisteren verzeilde ik in dit gesprek:¨

* gast: ik val wel op uw type, klein en slank maar toch in proportie
* 10y: in proportie?
* gast: awel, ge weet wel: borsten enzo…
* 10y: ah ok, dus klein meisje, kleine borsten… dus kleine borsten zijn ok
* gast: ja, maar héél dikke borsten ook, zo’n echte vrouw met een goeie poep, dikke borsten (maar dan echt dikke en stevige), ja… dat is ook heel lekker
* 10y: huh? dus eigenlijk val je op alle soorten vrouwen?
* gast: nee zot, ik val bv ni op… eum… vormeloze vrouwen
10y: hoe? vormeloos? alle mensen hebben toch één of andere vorm? bedoel je dan geen poep, geen borsten, gewoon recht ofwa?
gast: nee gewoon, ja eigenlijk zo van die rechte vrouwen, of enkel rond…
10y: wow, ik snap er nix meer van… never mind.

🙂

4 reacties op Wow ik snap er nix meer van

  1. Victor zegt:

    Hoeveel had diene gast er al op? Vermoedelijk een beetje vormeloos in het hoofd…

  2. zwart zegt:

    was dat den dezen??🙂

  3. CV-ke zegt:

    10eke naast zijn ander idool : Serena Williams… ’t zou een zicht zijn. De fruitcake !!

Geef een reactie

