Boenk op mijnen bol

Als het sneeuwt is het glad, als het glad is moet je voorzichtig zijn: ik dus héél rustig op mijn fiets aant cruisen… tot één of andere pipo besliste om te slippen en mij te rammen! Daar vloog de fiets, daar vloog 10y, boenk met haren bol tegen de grond. gelukkig lag er al een pak sneeuw, zo leek het toch een beetje zachter…

De schade bleef gelukkig beperkt: gewoon een zere knie en barstende hoofdpijn.. maa-aar ook het nummer van het lekkere dier achter t stuur🙂 …mmm heb ik nu precies toch geen héél dikke knie of een kleine hersenschudding zodat ik die gast moet bellen?😉

7 reacties op Boenk op mijnen bol

  1. mie zegt:

    bellen voor MIE!!!!!!!!

  2. zwart zegt:

    direct naar den dokter gaan – enjoying the whiplash-cash ride bbbiiiaaaaaaatccchh😉 dieje mag u wel op z’n minst een sir Anthony’ke trakteren hé .. mijn mama zomaar omverrijden!! grrrrrrr

  3. I&A zegt:

    Not for Mie for I!!😉

  4. mie zegt:

    I… ik zie je ook graag zenne!!! :-p

  5. zwart zegt:

    misschien een veiling voor Music for Life ervan maken? en dan gooi je uwe myspace-stalker erbij😉

  6. I&A zegt:

    Mie like you 2!!!😈

  7. vandepotgerukte zegt:

    Als ik het goed begrijp hebt U die onverlaat een kopstoot gegeven (Hoofdpijn) en nog een knietje toe (zere knie). Wat bent U een agressieve medemens!

    Was getekend

Geef een reactie

