Blogstokje over 2007

De mojitodrunks gooiden een blogstokje naar ons met volgende vragen:

3 artiesten die ik in 2007 leerde kennen
– Luc Tuymans die we nog wat meer hebben gestalkt en dus beter hebben leren kennen
– Ons Inezke, die de beste mopjes maakt over wormpjes in haar buik (Inez Van Watermeulen)
– We hebben onszelf beter leren kennen, en ’t moet gezegd worden: wij zijn de coolste partyqueens in town!

3 dingen die ik niet licht zal vergeten
– Het mosselfeest (1 jaar mosselblog)
– Onze mosselreis naar Turkije!!!!!
– Dat wij officieel het mosselclubhuis vormden

3 stommiteiten, blunders, schaamtelijkheden
– Gsm in de wc-pot
– Gaan zitten waar geen stoel stond
– Ik doe nooit stommiteiten, alleen maar in mijn hoofd😉

3 dingen waar ik trots op ben
– De mosselclub
– De mosselblog
– Het mosselhuis

3 gekochte of gekregen dingen
– een schilderij van de Luc (in ons hoofd)
– Ne vissekop
– Gekregen: veel nieuwe mosselvriendjes waaronder het feestcomité, cvke, soiréeke, mie…

2 reacties op Blogstokje over 2007

  1. I&A zegt:

    En al uw oude vrienden en mijn onzichtbaarheid die stilletjes aan verdween!!😉

  2. oili zegt:

    Ja!!!! Leve de onzichtbaarheid die verdwenen is en ode aan de vriendschap!! x😆

Geef een reactie

