Run (through the) Forest! Run!

                p1090003.jpgp1090002.jpg
Ons eerste loopuitje was de max! Allebei onze mp3 speler in ons oren, die blijkbaar niet synchroon stond of zoiets. Dan maar mijn gedownloade (dank u 10y) liedjes…Door Sorghvliedtpark, door Fort 8, langs weien met paarden (jaja, Obooke is nog landelijk, blijkbaar) … Volgende week gaan we terug want lopen is toch veel leuker met wat muziek in mijn oren! Ik heb daarna een badje genomen en was echt superrelax. Zo relax dat ik om 20 uur in slaap ben gevallen?!😳
Voor het verslag van ons Miche, check mojitodrunks.

10 reacties op Run (through the) Forest! Run!

  1. Collega Jan zegt:

    Schattig!🙂

    Btw, jullie staan echt goed met die joggings! En nu nog meedoen aan de 10 miles in april hé!

  2. micheke zegt:

    Ey, mijn schoenen hebben nen aura!!!!
    Jan…Ik ga voor de drie miles ofzo en het klopt, kim en ik zijn het schoolvoorbeeld van trainingdragers, ik zie het nu ook, WAW!

  3. oili zegt:

    Nieuwe versiertip…Ga in uwen jogging achter de man van uw dromen. Who needs hakskes en minirokskes anyway?😀

  4. micheke zegt:

    Ja en we hadden succes é! één of andere vent heeft keirap gelopen toen wij het zagen, die wou megahard indruk maken op ons! En daarna zagen we hem weer. Jaja, geen toeval!!

  5. I&A zegt:

    En heeft hij geknikt of teken gedaan?
    Want als je dat doet ben je “one of the gang”!! Allé dat dacht ik toen toch!!😉

  6. mama zegt:

    ik begin donderdag, moet nog effe gauw schoenen kopen en ook zo’n super-outfit.
    Ben benieuwd wie het het eerst gaat opgeven, maar voor dat in april ga ik niet hoor!!!

  7. zwart zegt:

    ipod-schoentjes kopen mama !

    http://www.apple.com/ipod/nike/

    en lap – ik ben de pineut wegens met de broers voor de 10 km gaan met de broertjes..😦

  8. 10eke zegt:

    ohmijngod! mama ga jij joggen?????? coooooool!!
    gogogo!! xxx

  9. mama zegt:

    niet te geloven hè…. en zelfs in groep met buurtsport
    ben ingeschreven voor 10x

Geef een reactie

