De vraag van de week!

                                     scheermes.jpg

Ik ging na het sporten rustig lunchen met mijne sportbuddy. Ik was zalig aan het genieten van de gazet, een lekker soepje… en toen hoorde ik dit aan mijn rechterzijde:

* zeg, mag ik u eens iets vragen?
* eum, ja, vraag maar (ohmy wat gaat er nu weer komen)
* k heb gezien op de fitness dat al die gasten daar hun schaamhaar bijknippen enzo, is da normaal?????
* wow, wat? boenk van mijne stoel bijna… mmm, die vraag had ik nu ni verwacht…
maar bon, TUURLIJK is dat normaal! iedereen doet dat, ik heb nog nooit een bedpartner gehad die dat niet deed. Ieuw, doede gij da ni dan?
* eum, maar waarom doen die dat dan?
* ja, jullie willen toch ook dat da bij de meisjes allemaal netjes is, dat is toch juist hetzelfde?
* ik geloof niet dat iedereen dat doet, ik ga da straks vragen aan mijn vrienden
* doe maar manneke…
* amaaai, ik ben echt in shock nu, allez da is totaal nieuw voor mij!

Enkele uren later op een feestje:
* ok, ik ga da vragen aan de mannekes
* damn, die doen da ook allemaal!!! (op één uitzondering na), damn damn, ik ben echt in shock hé, echt in shock!

Jaaaaaaa mister sportbuddy, ge leert nogal eens wa bij hé!!!! Enjoy the haircut hihihihi

18 reacties op De vraag van de week!

  1. CV-ke zegt:

    Hahahaaa !! Super ! Ge zijt nooit te oud om te leren natuurlijk. Maar wat ik me nu wél afvraag… hij was juust naar de coiffeur geweest. Is het haar op zijn hoofd nu korter dan het haar…. ergens anders?

  2. mie zegt:

    …dan stel ik me wel de volgende vraag, jeukt da bij mannen dan ook?
    Doen zij ook aan waxen?

  3. 10eke zegt:

    whahahahahaha hilarisch… ieuw!
    ‘mijn mannen’ knipten het gewoon kort hoor, daar kwam geen scheermesje of wax aan te pas…
    LOL ik zie ze daar al allemaal staan voor de spiegel…

  4. I&A zegt:

    Ik heb er ook al overgehoord maar of dat ze dan allemaal doen heb ik nog zo mijn twijfels!!😉
    In de Flair stond er zelfs ene waarvan ’t allemaal weg was!!

  5. dikke lu zegt:

    volgens mij doen enkel de mannen die hunne sjarel extra willen belichten da..

  6. mie zegt:

    bij mijn navraag … ik werk met bossen van vlaanderen!!!! IEEEEUWWW!!!

  7. Sportjock zegt:

    Wat is nu de conclusie ?
    Doen of nie doen ?
    Wa verkiezen de ladies ?🙂

  8. dikke lu zegt:

    glimmende kiwi’s?🙂

  9. oili zegt:

    Mie, da gij met de bossen van Vlaanderen werkt, hadden wij in het mosselhuis al kunnen raden🙂
    Glimmende kiwi’s zeker niet *puke*
    Kweenie, ist overdreven of al redelijk binnen de perken, sportjock?😆

  10. oili zegt:

    Laat is ne ‘voor’ en ‘na’ zien aan 10y en da zij beslist, die heeft daar een redelijk goei oog voor😈

  11. oili zegt:

    Of trekt ne ‘voor’ en ‘na’ voor op de mosselblog en laat onze vrouwelijke lezers beslissen YEAH doen doen doen!😯

  12. 10eke zegt:

    eum hallo? wat moet ik doen????
    anyhoooooooooow, ne glimmende kiwi liever ni maar kortgeknipt, mmmmm i like! woehoew! (sorry mami dat je dit allemaal moet lezen!!)
    Gaan we dat dan doen op één of andere horny friday?

  13. I&A zegt:

    En met wie dan wel!?🙂

  14. 10eke zegt:

    das dan de volgende vraag van de week🙂

  15. 10eke zegt:

    ah voila,en prins siegfried (alias Trim De Mulder!) knipt niet maar gaat met de trimmer aan de slag in zijn woud… mr sportjock, go get that trimmer dude! i’ll be waiting for the result!🙂

  16. zwart zegt:

    kale kiwi :

    beetje harige kiwi :

    harige kiwi :

    http://www.hairykiwi.com/
    🙂 10y wa zijn de plannen voor schralen dinsdag? 20u kine en nadien ben ik all yours😉

  17. zwart zegt:

    en hier nog hara kiwi’s🙂 mocht het wat saai worden op den bureau..

    http://www.lectrr.be/toontoons2.php?ID=390

  18. 10eke zegt:

    the story continues, gisteren de vraag nog eens van dichtbij bekeken (hahaha) en blijkbaar zijn er toch nog enkele mannen die ook ni snappen waarom ze hun ‘woewoeke’ moeten trimmen… dus sportjock, u are not alone! arme vrouwen….

Geef een reactie

