vrouw vs Meisje

Voor de folks die mij kennen: ik heb weer mijn jaarlijks terugkerende Vrouw vs Meisje crisis. Voor de folks die mij niet kennen: dan haat ik het dat iedereen zegt: oh wat een schattig, lief, mooi MEISJE want ik wil gewoon een lieve, mooie VROUW zijn (of een prinses maar dat is een ander verhaal).

Mijn actieplan:

* altijd mooie kleren aan, nooit toegeven aan mmm, laten we vandaag maar eens nen chilly outfit aandoen
* de woorden gast, dude en grietje uit mijn woordenlijst schrappen
* stoppen met om de 3 min te giechelen
* niet teveel drinken (vooral geen bier!) en zeker niet onnozel doen op de dansvloer
* mij niet laten verleiden door mijn collega’s tot platvloerse ‘horny friday’ activiteiten
* groeien en iets dikker worden
*…

damn, er schiet nix leuk meer over… being a woman sucks nu al!

14 reacties op vrouw vs Meisje

  1. Micheke zegt:

    Euh, ik wou just zeggen … Is da voor ne weddingschap ofzo waar ge veel mee gaat verdienen? Want anders kan ik me ni voorstellen wrom iemand spontaan seutig zou willen worden? :p
    Maar toch veel succes hoor!

  2. mie zegt:

    ga jij morgen muurbloempje spelen??? HALLO!!!

  3. I&A zegt:

    Girls just wanna have fun hé!! Er is nog genoeg tijd om ‘volwassen’ te worden!!😉

  4. 10eke zegt:

    volgens mij kan ik als vrouw ook wel uit de bol gaan hoor, maar dan eerder op geraffineerde wijze🙂
    we shall see 2morrow girlies! damn, en ik ga waarschijnlijk het meest gedronken en gedanst hebben van ons allemaal! ambiance!

  5. zwart zegt:

    😦😦 NEEEEEEEEEEE WE ZIJN ZE KWIJIJIJIJT !😦😦

    verdomme 10y ziedenu wat ervan komt als je onze marginalen dinsdag skipt en op woensdag préswaré switched voor Pieterpiemeldag ?!

    *boehoe* ik mis meisje 10y nu al een beetje!

  6. 10eke zegt:

    don’t worry (dude), mij kennende duurt deze fase ongeveer 1.5uur… daarna it’s girlie girlie girlie again🙂

  7. zwart zegt:

    just DON’T YOU SHIFT TO THE SHEMALE SIDE (again) !!😈 héhé .. alé tenzij je de Shahed zwaar aan het missen bent hé😉 plannen vor vanavond? tip.. lovelucy… jazz..

  8. zwart zegt:

    amai – NU OP STUBRU : uwen hollandsen alter ego🙂 anti-kind boeken.. uhuh?!

  9. Soirée zegt:

    Pré-Soirée ditchen kan indeed ernstige gevolgen hebben !

  10. 10eke zegt:

    heb mijn alterego ook gehoord, vond ze er toch een beetje over hoor…
    anyhowz, lucy zit er wel in, sponsoring door Duvel🙂
    (damn, daar gaat mijn Womanplan)

  11. zwart zegt:

    Duvel ? Die Bloksponsors😉 old rumours die hard hé Boes🙂

  12. zwart zegt:

    Mhmmm Vedett’jes .. alé vanavond Vedett’jazz dan🙂 woehoew🙂

  13. 1Oy zegt:

    eikes ja, das ook weer waar… pff whatever!
    en eum, wa heeft soirée daarmee te maken, mijn geheugen gaat echt niet verder dan Christal, la biere du limbourg! olé
    mmmm pintjes!

  14. zwart zegt:

    ik dacht dat dieje familie was van het Vedett-imperium? denk dat mijn vermoeid brein me parten aan het spelen is (zo zit ik nu op den bureau en m’n brein op ’t café om den hoek hier..) boehoe !

Geef een reactie

