Lievelingskleur

                                   liefde.jpg
Liefde heeft een kleur. Dat weet ik zeker. Meestal is het je lievelingskleur. Maar niet altijd. Schrik dus niet als je op een dag een vreemde kleur in je hoofd ziet. Het zou de liefde kunnen zijn…

7 reacties op Lievelingskleur

  1. zwart zegt:

    …die paars-bruin-groen-blauwe vlek op uw voorhoofd is dan weer van het krukvallen in het heilige muisje hé?😉 en als ik in mijn hoofd een vreemde kleur zie ga ik toch wel naar den dokter hoor! 8o

  2. micheke zegt:

    Mss zijde dan gewoon verliefd op uwen dokter? :p

  3. oili zegt:

    Ik had vroeger de hots voor mijnen tandarts maar ja, ge ligt daar altijd zo onnozel hé…Daar is nooit iets goe uit gekomen🙂 Buiten geen gaatjes dan

  4. Micheke zegt:

    Ze zouden da moeten verplichte: hete tandartsen. Dan gingen wij allemaal veel liever naar daar :p
    Dokters ook trouwes, dan wast geen prob om lang te moete wachten in de wachtzaal😉

  5. CV-ke zegt:

    Als mijne tandarts vraagt : “Ik zie dat ge een gaatje hebt. Wat moet ik doen? Trekken of boren?” Dan ga ik toch gillend lopen hoor.

  6. zwart zegt:

    Mhmmm novocaïne🙂 *ahum* olé ’t is officieel week-end ! jihaaa 🙂

Geef een reactie

