Eén been zichtbaar

                    p1190002.jpg
Kimmie: ‘Seg, eigenlijk hadden wij als eerste ook kunnen samenwonen hé.’
I&a: ‘Ja, ik heb da nog gedacht want Eliza gaat hier achter de hoek naar school maar ik was toen nog maar met één been zichtbaar dus…’

4 reacties op Eén been zichtbaar

  1. zwart zegt:

    wél een schoon been dus dat scheelt al een hap op de slok hé (of een teen op de voet?)

  2. 10eke zegt:

    seg, wil je mij nu WEERAL buiten?🙂
    ina mag er nog steeds bij hoor, gezellig bij mij in bed… oh mijne nummer 1🙂

  3. I&A zegt:

    Neen neen dat was van die vorige!!🙂
    Altijd leuk om te horen dat ik nog steeds op nr 1 sta!!😆

  4. oili zegt:

    Den Bram heeft gevraagd of em er kan komen bijwonen, mag da ook?😀 Met kind

Geef een reactie

