OMG!!!!!!!!!!! lekker dier naar de eeuwige jachtvelden!

                     tn2_heath_ledger_4.jpgtn2_heath_ledger_11.jpg

Boehoe, Heath Ledger vond het zoooo erg dat de mosselbabes hem geen aandacht gaven, dat hij zichzelf maar van het leven beroofd heeft. Damn, ik wist dat we iets vergeten waren🙂

Mmmmmmm, wat een lekker dier was me dat… zucht, diepe zucht… arme Heath…

4 reacties op OMG!!!!!!!!!!! lekker dier naar de eeuwige jachtvelden!

  1. Micheke zegt:

    Het is allemaal de schuld van Lindsay :p

  2. CV-ke zegt:

    ’t Staat nog niet vast dat het zelfmoord was hé dames. Niet teveel pluimen op uw eigen hoedje steken. Maar ge moogt misschien inderdaad niet teveel risico lopen… blijven stalken dus, diene Tuymans.

  3. mama zegt:

    hij wordt vervangen door johnny depp, dus dat valt nogal mee hè!!!die ken ik, die dooie niet.
    ben benieuwd door wie ze mij gaan vervangen als het zo ver is en of dat dan ook mee valt

  4. CV-ke zegt:

    Zolang da ze mij maar nie vervangen door de gebochelde van de Nôtre Dame, of erger…. Freddy Willockx.

Geef een reactie

