Pie’s birthday

p1220002.jpgp1220001.jpg
Gisteren met een glas cava geklonken op Pie’s birthday. Hij was net met zijn vriendjes terug van een verlengd weekend en toen waren de verhalen niet ver weg:

* bwaa, gedronken… 12 bakken bier, 5 flessen whisky, flessen rum, jenever, 8 lachouffekes de man in de brouwerij, …
* ineens stond iedereen met zijne *** te zwaaien
* ik stond op, en de gang lag vol stukken bed
* …….. stilte……….. eum nee ik heb ni overgegeven
* iemand had in de slaapkamer gepist, maar die deed dat vroeger wel meer
* ik moet mijn vrienden ff ni meer zien, en drinken da doe ik ook even ni meer
* wij hebben de raf op een gegeven moment gewoon op ne stoel buiten gezet, want die was t echt aant uithangen in da restaurant, en dan is em op dieje stoel in slaap gevallen
* …

IEUW DIT IS NIET MIJN LIEF!!🙂

Geef een reactie

