Pré-Soirée Oléééééééééééééééé

p1230018.jpgp1230007.jpgp1230001.jpgp1230009.jpgp1230012.jpgp1230015.jpgp1230016.jpgp1230017.jpg

Iedereen zag iedereen graag gisteren, en dat was eraan te zien ook…

Nog wat anekdotes:
* in een kerk krijg ik steeds de behoefte om te bidden, ah ik om een kaarsje te branden, ah ik heb het ook al wel eens gedaan in een kerk…
* allez, den toon is gezet… ah met nen toon heb ik het ook al eens gedaan
*mokske aan prins siegfried en 10y:  seg zijn jullie een koppel? neeje, wij zijn minnaars, zin in nen trio mokske? ah ja das goe, hier is mijn nummer. en dan werd 10y vakkundig binnengedaan door het mokske! wow!
*B: ik ga altijd op zoek naar de dikste bh in de winkel. Zo heb ik toch nog een beetje tet. En dan echt zo goe voelen aan die borsten of ze dik genoeg zijn, allez ja, aan dien bh hé, allez ge snapt wel…
*¨mmm rum, we drinken er éne, mmm we drinken er nog éne, echt de laatste, mmm we drinken er nog éne echt echt de laatste… damn!

Geef een reactie

