Het pluizig konijn ‘Schattig’

                                 konijn1.jpg
Ik krijg een tekst voor een persbericht door, een voorstelling voor kinderen.
In de tekst staat ‘Schattig is een klein pluizig konijn en iedereen vindt hem schattig. Tot hij besluit zijn imago te veranderen.’

Dus ik vraag aan mijn collega: wat wordt zijn nieuw imago dan?
Schrijft hij terug:
hij oefent in boos kijken, stoer lopen en koopt een coole zonnebril. Hij is tevreden, tot hij Truuske ontmoet :)))Voor haar legt hij zijn stoere imago naast zich neer en rent haar achterna. Samen zijn ze dolgelukkig en in de lente worden hun kleine konijntjes geboren.

Het pluizige konijn is plots een beest geworden zonder scrupules,  en met een grote honger naar het onbekende…Daar ontmoet hij tijdens een wel zeer ranzig bosfeest een blonde bunny
Welk deel zou verzonnen zijn en welk echt?😀

Een reactie op Het pluizig konijn ‘Schattig’

  1. Micheke zegt:

    Ik weet het! Ik weet het!
    Win ik nu hetgeen da ge aan luminus moet betalen? Stort het maar op m’n bankrekening :p

Geef een reactie

