Total shock!

                                      luminus.jpg
Ik kreeg gisterenavond nen total shock! Na wat langer dan een jaar in een huis te hebben gewoond, moest ik 672 euro bijbetalen aan gas en elektriciteit! En ik ben nooit thuis en wij koken amper!😯

9 reacties op Total shock!

  1. Micheke zegt:

    Ah, maar misschien kookt uw kat wappi wel veel :p

  2. CV-ke zegt:

    Tja… die vibbi vreet stroom natuurlijk. Maar da hebben ze er natuurlijk niet bijverteld in de winkel hé.

  3. I&A zegt:

    Kom vanavond anders bij mij maar tv zien!! Besparen van electriciteit en verwarming!!🙂

  4. zwart zegt:

    daar bestaan ook oplaadbare batterijen voor hé Kim🙂

  5. Soirée zegt:

    Hahaha, ik trek tegenwoordig overal van terug.
    Belastingen, Electrabel … van die laatste 300 euro.
    Maar toch gaat mijn maandelijkse provisie up : 201 euro per maand vanaf 2008 !!!! Begrijp er niets van, want ben nooit thuis en het is er ijskoud !!! Hoeveel betalen jullie ?😦

  6. I&A zegt:

    Jullie wonen allemaal in kastelen zeker?!!

  7. zwart zegt:

    75 de maand voor gas en electriciteit : da’s ok maar dan komt die klotesyndicus waar ik vorig jaar elke maand 85 en nu 95 voor betaal met een afrekening van.. 640 olé .. Mhmm.. m’n appartement toch eens inruilen voor een huizeke?

  8. I&A zegt:

    Ikke eerst 117,.. euro en nu gezakt naar 50,.. euro maar heb dat laten optrekken naar 80 euro. Ik woon er nog maar sinds juni en daarvoor stond ’t leeg (te koop).

  9. mama zegt:

    niet te geloven….wij trekken 700 in de veertig € terug en zakken van 193€ naar 170€. wel groot oud huis = verwarming winkel.
    informeer eens bij electrabel of andere energieteuten naar de forfait daluren, dit geldt nu ook in het weekend en heeft bij ons wel opgebracht.
    nog een tip: als je droogkast in de badkamer staat en je hebt nachttarief was dan na 20u en steek de was in de droogkast met timer op 6u ’s morgens, dan is als je opstaat de was droog en strijkklaar en de badkamer lekker warm. het is te zeggen, als ge niet ’s nachts met uw zatte bottenalle deuren laat openstaan.
    volgens de vrekkenclub zou je nog met het condenswater van de droogkast kunnen gebruiken om de ochtendpipi door te spoelen maar daar doe ik niet aan mme.

Geef een reactie

