Murphygewijs nen off-day

                          murphy.jpg
Ik heb het! Nen off-day. Zo’nen dag waar ge liever diep onder de grond wilt kruipen,  vergezeld met een bakske sushi en nen Dag Allemaal, en niemand wil horen of zien.

Ik blijf met mijn vest achter het afwasmachien hangen terwijl mijn gsm afgaat die ik -natuurlijk- te laat opneem, de katten vangen van alle irritante dingen aan, ik heb rugpijn, mensen mailen me met ‘geachte heer’ Kim Nolf, al het bijkomende werk is er teveel aan….😦

3 reacties op Murphygewijs nen off-day

  1. mie zegt:

    da klote weer is de schuldige!!!!

  2. Miche zegt:

    Ik die er niet ben, is de schuldige! Maar morgen ben ik er weer, dus cheer up! :p

  3. zwart zegt:

    Jongeman Kim trek het je verdoemme nie aan! Nen dringende sushi-date met mij is de enige remedie zeg ik u !😉 vrijdag sushi?

    Rrrr .. Kim in Kim .. ono🙂

Geef een reactie

