Speel dat maar eens klaar…

                              lopen.jpg
om elkaar kwijt te raken tijdens het joggen!
Michelle en ik waren op pad, gewapend met les 22 van ons geliefde Evy Gruyaert in ons oren. We waren ongeveer 5 minuten onderweg toen ik achterom keek maar van ons Miche was geen enkel spoor. Ik loop terug, volg een ander weggetje, dan nog een andere weg en dan terug op de afgesproken weg die we gingen lopen. Op het einde van die weg ben ik helemaal teruggelopen maar Michelle was in geen velden te bespeuren. Blijkbaar is Fort 8 zo gigantisch dat je een roze joggingpak met Michelle daarin echt wel kunt missen tijdens een 40 minuten durende jog.

2 reacties op Speel dat maar eens klaar…

  1. Micheke zegt:

    Ja en ik maar lopen voor mijn leven want ik dacht: “seffes gaat het schemeren en zittek ier in da bos” en dan schoof ik uit opt slijk enal :p
    Maar ik heb dan toch 10-10-12min en die 12minuten was een historisch moment. Ik heb da nog nooit van m’n leven 12minuten gelopen zonder stoppen! Ik was dan ook altijd kabouter lui tijdens de LO-lessen😦

  2. I&A zegt:

    Maar wel jammer dat kim er niet bij was om u vreugde ermee te delen!!!😉
    Ik heb wel héél véél respect voor jullie!! Want ik ben ongelofelijk onsportief!!🙂

Geef een reactie

