Haal uw combats maar al boven!

                                      51411rage-against-the-machine-posters.jpg

Want een delegatie van de mosselclub gaat op 2 juni wa pogo’en in de Lotto Arena met de mannen van Rage Against the Machine!! Mie, Steve-o-matic, heidi, 10y, tinneke 2, soirée… allemaal gaan we is helemaal los op Killing in the name of, bombtrack, bullet in the head… Het is wel te hopen dat we geen combats of schrale dreadlocks tegen ons ‘bakkes’ gaan krijgen ginder…

Fuck you i won’t do what you tell me… oh allemaal sweet memories uit mijn rebelse puberjaren komen boven!! En ik was zo verliefd op die zach de la rocca, ge wilt het gewoon ni weten! die poster hierboven hing boven mijn bed!

Een reactie op Haal uw combats maar al boven!

  1. mie zegt:

    sorry ge had geen kans, want in mijne droom was ik met Zach getrouwd….:-p

Geef een reactie

