Happy Birthday Michelle!

p2100020.jpgp2100035.jpgp2100031.jpgp2100027.jpgp2100024.jpgp2100019.jpgp2100017.jpgp2100015.jpgp2100011.jpgp2100014.jpgp2100010.jpgp2100009.jpgp2100008.jpgp2100007.jpgp2090006.jpg
Ons Miche was jarig en dat hebben we geweten de zaterdag! Het feestje ging door ergens in de pampa’s op nen boereweg, ver van de echte beschaving. Ik had er onmiddellijk zin in toen ik op de locatie arriveerde (ongelooflijk dat ons het is gelukt om juist te rijden), de Smoutpot in Zwijndrecht. En nog meer toen bleek dat de mojito’s overheerlijk waren, net als de bruisende Dafalgannekes the day after.

Het thema ‘Hawai party in wintertime’ was goedgekozen met zo’n stralende dag achter de rug, ergens begin februari. Enkele mojitodrunks wat beter leren kennen en dat viel heel goed mee: 5 keer mijn jas proberen aan te doen om te vertrekken en 5 keer die jas (soms met hulp) terug uitgedaan, gehoord dat ik volgens Miche’s goeie vriend seks uitstraal, ook lekker gegeten: nic nacskes van Michelles hoofd en op ’t einde de keet mee gesloten.

Wanneer is het volgende mojitodrunksfeestje?😀

3 reacties op Happy Birthday Michelle!

  1. micheke zegt:

    OMG!! Met zo’n foto’s ga ik liegen over mijn leeftijd :p kben dus 18 geworden é vant weekend😉

  2. zwart zegt:

    dikke proficiat (volgens mij heb je jullie blognaam weer vollen bak eer aangedaan🙂 )

  3. micheke zegt:

    Danku zwart.
    Maar geloof me vrij, Kim is nu alvast letterlijk ook een van ons geworden :p Aloha ! :p

Geef een reactie

