Mijn allerliefste Valentijn!

val-2.jpgval-3.jpgval.jpg
Stuur je allerliefste vandaag een lief kaartje!

Wat mosselvriendjes en enkele mojitodrunks gaan vanavond Valentijn vieren in jeugdhuis togenblik in Beveren. Tim Vanhamel doet er een try-out.

5 reacties op Mijn allerliefste Valentijn!

  1. zwart zegt:

    jéj – ook wel zin om af te komen maar euh.. wanneer begint dat dan? (en ik heb hier de sneak preview van z’n ultra coole t-shirts liggen🙂

  2. micheke zegt:

    Tim vanhamel is zelf ook al zo ultracool *smelt weg* Oh dees wordt de lekkerste valentijn ever! :p
    Da begint om 21.00 in jh togenblik in beveren, zwart
    Check uwe mail anders maar🙂

  3. I&A zegt:

    yep!! *zucht*
    Hahahahahahahaha…Ik voel me even terug puber!! Alleen ne poster in mijn kamer ontbreekt nog!!

Geef een reactie

