off i go… richting overdosis starbucks in barça!

                               imagen1.jpg 1196703060_f.jpg

4 dagen cultuur opsnuiven is wel net iets teveel van het goede, dus volgende zaken staan ook nog op het programma:

* serieuze shop till i drop
* massa’s tapas in mijn buik
* met de nodige cava erbij
* overdosis Starbucks! er is er één drie huizen naast het hotel!
* De Vliegeraar eindelijk lezen aan het strand of op een terrasje of op het zonneterras van het hotel…
* dosis voetbal
* …

Lalalalalaaaaa jullie zien mij nooit meer terug… boehoe, helaas wel.. op maandag al.

3 reacties op off i go… richting overdosis starbucks in barça!

  1. Martine zegt:

    mag ik ni mee in je koffer? please???

  2. 10eke zegt:

    tuurlijk, spring er maar in! plaats genoeg, net het weerbericht bekeken: zon en 17°! dikke truien kunnen dus al terug uit mijn valies, en meer plaats voor jou🙂

  3. zwart zegt:

    ehm.. en waar moet ik dan kruipen?? is er nog plaats in mama’s valies ? papa’s sjakosj? please??🙂

Geef een reactie

