Samen spelen met het Duftihuis!

p2200004.jpgp2200008.jpgp2200007.jpgp2200011.jpgp2200002.jpgp2200001.jpg
En wat vond ik nog tijdens het oprommelen?
Mijn Duftihuis! Wat is een Duftihuis? Dat is een roos huis waar Dufti’s in wonen – mijn lievelingspoppetjes. 10y zag het huis staan en zei: ‘Laten we ermee spelen!’. Ik wou dat ik 10y vroeger had gekend want samen op de mat spelen is zooo leuk. Ik vroeg me alleen af waarom het zo vergeeld is, zo oud ben ik toch niet?

11 reacties op Samen spelen met het Duftihuis!

  1. mie zegt:

    wij zijn vantzelfde fantastische wijnjaar en toch ken ik geen Dufti.. Had uwen Sinterklaas ook veel weg van mijn papa?

  2. zwart zegt:

    O MY GOD !!! 10y was a child once ?!? NOOOOOOOooooooooo !!😈

  3. oili zegt:

    Hmmz, misschien hadden ze alleen Dufti’s in Obooke🙂
    Zwarte Piet had veel weg van mijn papa. Ne zwarte Piet met een snor en brilleke!

  4. I&A zegt:

    Ik ken wel Poly Pocket!!😉

  5. 10y from barça zegt:

    jaaa dufti rules, vooral dan onze sm versie🙂
    hier in barça alles de max, blauwe hemel, heerlijke koffie, kei knappe gasten (OHMYGOD), jammie cava en tapas…. tralalalalalaaaaa miss you guys ( eum NOT) hihi xxxxx

  6. 10y from barça zegt:

    kimie da bedoelde ik, poly pocket!!!!!! da was zooooo cool
    thx ina pina xxx

  7. I&A zegt:

    Graag gedaan!!
    Breng wat mooi weer mee van Barça of nee bestel ’t al en laat het tegen de zomer afleveren!!😉
    Ik mis de zon…en ik wil niet toegeven dat ik jaloers ben!!😆

  8. zwart zegt:

    en ik heb je bij de opening van de Zoro gemist (food & drinks free et à volonté olé) !

    kom maar snel terug chica ! x

  9. mama zegt:

    dufti hab ik nog nooit van gehoord… misschien was dat speelgoed voor doefkes

  10. mamavanjenthe zegt:

    Oh ik hou van die Dufti dingen. Vroeger ook een Dufti-Huis van gehad was in 1988 met sinterklaasavond toen was ik 4.

Geef een reactie

