10y en haar stalker!

t was dan nog wel een collega van soirée… aiaiai!!
Ge ziet, de ‘liefde’ ging snel over bij mij🙂
ik snapte er alleszins niets van, die had precies elke keer iets anders aan!

img_1438.jpgimg_1454.jpgimg_1458.jpgimg_1524.jpgimg_1536.jpg

12 reacties op 10y en haar stalker!

  1. kobe zegt:

    Tinneke….
    Hier jan de mosselman…. uwe stalker dus!
    Nu dak uwen blog ken kan ik ongestoord verderv gaan met het stalken van mijn mossel….
    u weze gewaarschuwd…..

    was die avond gesponserd door kledingzaak “moules”

    De groeten en blijvern lachen (ook als ge mij savonds in uw straat ziet ronddwalen)

    kobe “king of stalking” brankaer

  2. oili zegt:

    Mama mia, da’s dus ook in mijn straat🙂

  3. kobe zegt:

    Mamma mia, inderdaad…
    Het stalken van twee dames in dezelfde straat is ook voor mij een nieuwigheid. Mijn conservatieve alter ego krijgt reeds een verhoging van zijn bloeddruk met alle gevolgen vandien!
    Het begint hier serieus scheef te lopen… een vergelijking met het hellend vlak van Ronquieres, typisch belgisch erfgoed in wording, is hier meer dan gepast!
    Ik ga dan ook alle pro’s en contra’s eens op een rijtje zetten en mijn conclusies trekken! (‘trekken’ is hier misschien niet zo op zijn plaats, doch verontschuldigt vanwege het beperkte vocabularium der stalkers).
    Stalken van twee mossels is voor mij als garnaalvisser misschien te hoog gegrepen. En zoals mijn grootvader zaliger steeds zei: hoogmoed komt voor de val! (Hij kan het weten want hij steekt redelijk diep)
    En vallen kan pijnlijk zijn… zeker van balkons in VIP-gelegenheden!

    Post scriptum: indien u mij ziet op straat, ik draag geen kleren onder mijn lange beige jas!

    Totintstraat… mossels!

  4. mama zegt:

    Bezint eer ge begint…10y heeft een zeer kwaadaardige en wraaklustige mama… en ons familiesletje beschouw ik als mijn stiefkind!!!

  5. kobe zegt:

    Begrijp ik dit hier allemaal wel goed…
    Is de moeder aller mossels jaloers? Wenst ook zij kennis te maken met een gediplomeerd stalker?
    Is “bezint eer ge begint” hier niet meer van toepassing op de stiefmoeder. Van een beetje wraaklustigheid is deze man hier niet bevreest…
    Na jaren ervaring in het vak, kan ik wel zeggen dat ik van zulke akkefietjes met moeders niet echt onder de indruk ben!

    Kleine tip: nu ze op de wegen zout aan het strooien zijn wegens de winterse buien moeten jullie oppassen dat jullie mosseltje niet opengaat!

    Post scriptum: wanneer kan ik me aan vader mossel verwachten? Heeft deze man misschien de kennis en kunde in huis om gehonoreerde stalkers tegen te houden? Heeft hij wel een degelijke training achter de rug?
    Is hij nog wel goed te been? Poetst hij zijn tanden? Heeft hij rughaar? Zingt hij vals? Plast hij onder de douche? Stinkt zijn kak?
    Waarschijnlijk zal ik het nooit mogen ontdekken…

    zoutige groeten,

    Uw stalking hero.

  6. mama zegt:

    Moet ik echt mijn kostbare tijd besteden aan iemand die niet foutloos kan schrijven?…. Vermoeiend!!!

    Kleine tip: door het zout strooien op de wegen ontstaan er grote gaten in het wegdek die vervelende mensen met huid en haar opslokken, en daarna voor altijd doen verdwijnen.

    Als je weet wat goed voor je is, laat je papa met rust, buiten mama, een stiefdochter en een dochter heeft hij ook nog een moeder en een schoonmoeder, 5 w(r)aakgodinnen.

  7. oili zegt:

    Oléééé, leve mijn stiefmama! Onze schelpjes kunnen we altijd verschuilen achter mosselmama’s rokken!

  8. kobe zegt:

    Voutloos schreiven is voor mossels….

    Heb daarnet wat info ingewonnen met betrekking tot het bestrijden van zure mossels!
    Bleek dat gewoon platstampen het geweldig goed deed in de laatste poll, gehouden onder de Royal Belgian Stalking Club. (Dewelke beter bekent staat als RBSC) .
    Misschien moet ik het ook wel eens proberen… Kan er bij nader inzien weinig bij verliezen.
    Dat vader mossel het al opgeeft, en dan maar zijn zieke mosselvrouwen ten strijde laat trekken, getuigt van weinig mannelijkheid. Conclusie die we hieruit kunnen trekken is dat Dirk Draulans gelijk had wanneer hij beweerde dat mossels geslachtsloos zijn! Lang leve Dirk…Weg mossels!

    Doch verbaasd het mij matelaas dat jullie, mosselfamilie, zo aanhankelijk zijn aan elkaar. Als een bende autisten die voor de eerste keer op de kermismolen mogen…Raar dus…

    Daarnaast weet ik maar al te best wat goed is voor mij, een paar doorkookte mossels in een sausje van kervel, wortels en wat witte wijn…
    Jullie weten toch ook dat men op z’n minst 5 stukken groenten of fruit moet eten om gezond door het leven te gaan?
    Deze tip mogen jullie als ongelezen beschouwen aangezien ik aan geen enkele mossel (of aanverwanten) een even excellent leven als het mijne toewens!

    Mama, ben jij dan even lekker als je dochter en stiefdochter?
    Anders begin ik jou wel te stalken…

    Leuze uit het RBSC-handboek: vertrappelen van de mossel van een maat, kan geen kwaad!

    Het ga jullie goed daar in mossel-city!

    Gegroet,

    Met gestrekte rechterarm,

    RBSC

  9. 10eke zegt:

    hello?? wow in welke mossel/blogoorlog ben ik terecht gekomen???
    mama, wel lief zijn voor mijn maten hé
    kobe, wel lief zijn voor mijn mama hé
    … en nu handjes geven en terug lief zijn voor elkaar🙂 🙂 🙂

    en gelieve niet meer te praten over het vertrappelen van mosselen… auwie! dat verdienen wij niet!

  10. kobe zegt:

    Misschien had ik toen wel last van ochtendhumeur dat langer dan 5 uur bleef aanslepen!
    Ik stel voor om een verzoeningsfeestje te houden in mosselland, om alle wrijvingen weg te werken, om weer eens af te stemmen, te synchroniseren quoi!
    Voor zulke gelegenheden hou ik graag een plaatsje vrij in mijn druk bezet agenda!

  11. zwart zegt:

    druk bezette agenda? MOAHAHAHAAAAAA😈

  12. kobe zegt:

    eerwaarde mossels, moeders, comrads,

    Gisterenavond werd ik geconfronteerd met een oproep aan mijn persoon om publiekelijk mijn excuses aan te bieden aan de mossels en in het bijzonder aan die moeder daar. Dit alles diende te gebeuren op de mosselblog itself. (Hoe graag ik ook eens met moeder mossel zou willen daten, het lekker wijf!)
    Ik zou mezelf niet zijn, moest daar niets bij te verdienen zijn!
    Men beloofde mij wat zoet en lekkers op een woensdagavond.

    Op mijn blote knieën gezeten, vraag ik nu om vergeving, vergeving van al mijn zonden. In het vervolg zal ik, deze situatie in gedachten, beter nadenken alvorens ik zomaar in het wilde weg commentaar in de kring wil gooien.
    Ik neem al mijn woorden terug, behalve degene die de waardheid alle eer aandoen.
    Ik duim ook voor de vrouwelijke judokas, die er de laatste tijd niets van bakken.
    Ik steun die Thibetanen in hun protest tegen die spleetogen.
    Ik veracht de pretentie van de Walen.

    En ik kijk uit naar al dat zoets en lekkers, opgediend met een pikante touch van de mossels zelf.

    Gegroet gij mossels en moge het leven nog veel plezier met zich meebrengen.

    You got al my love! (zeker de moeder, lekkere milf!!)

Geef een reactie

