Mosselhuis platgespoten

p3100024.jpgp3100023.jpg
Kimmie om 8 uur ’s morgens aan de phone tegen 10y: ‘Ik kan er niet meer tegen! De katten hebben beestjes, da kan ni anders! Ze krabben zich een ongeluk en volgens mij heb ik een vlo zien springen maar ’t kan ook zijn van ni en dat ik da gedroomd heb! We MOETEN er iets aan doen of ik word gek!’

De beste vlooibestrijdingsdienst was nix tegen 10y’s actie actie actieplan! Als een supersnelle razende wind zijn we vlooienbandjes gaan halen, hebben we er één in de stofzuiger gesmeten en de zak vernieuwd, zetelhoezen en matten in de wasmachine gestoken, vlooienbestrijdingsmiddel in de katten hun nekhaar gezwierd en dan….had 10y De BUS vast! De vlooibestrijdingsbus…Ai ai ai…Ze had ‘efkes de living gedaan’, zei ze en ik ‘kon er best niet inkomen’…Maar! Home&Away begon dus moest ik en zou ik voor de tv gaan zitten. Ongeveer halfdood, al hoestend die living binnen. 10y riep nog: ‘Ga Home&Away zien vanop het terras!’ Maar het kwaad was al geschied, compleet groggy voor de tv in de giftige walm van een heel bus insecticide. Niet alleen de vlooien waren dood en verdwenen, ook ons katten lagen al bijna met hun poten naar boven!

Geef een reactie

