wij vragen het aan met DJ Monchichi

 rage.jpgac.jpgbodycount.jpgvanessa.jpg

Morgen is het weer Yakadansé, het beste van 70, 80 en 90 vliegt ons dan weer een hele avond rond de oren. Maar morgen is het een speciale editie, want soirée aka de supercoole, ultragrave topdj DJ MONCHICHI haalt de finest tunes nog eens door de mix…

En wij vragen alvast een paar schijfkes aan🙂
– Copkiller van Bodycount
– Thunder van AC/DC
– Killing in the name of van Rage against the machine (of bombtrack mag ook)
– Be my Baby van Vanessa Paradis
– Through the Never van Metallica

Maar wel pas na 3.30u want dan is heidi er pas

YEAH ROCK & ROLL BEEJBIE!!!!

18 reacties op wij vragen het aan met DJ Monchichi

  1. DJ Monchichi zegt:

    Woehaha ! Nog een chance da niemand diene site hier leest of der zou morgen niemand zijn met zo ne loeiharde muziek !😉

  2. Cristobal Colon zegt:

    Nu da’k volledig ‘gerielekst’ ben, ben ik er volledig klaar voor. Het verlengde weekend wordt spetterend ingezet.
    Superlijstje trouwens hierboven, dat ik graag nog zou aanvullen met een persoonlijk verzoeknummer : ‘Alive’ van Pearl Jam.
    Thx Soirée en CU tomorrow.

  3. Frank zegt:

    Als onze Oli draait mag het best een fout plaatje zijn, wat dacht je van

    Trojan Horse van Luv, pure jeugdnostalgie!

    Greetz

    Frank

  4. mie zegt:

    als je mij HEEL gelukkig wil zien….foo fighters met my hero en degene die willen slowen… IK BEN GEWILLIG SLACHTOFFER!!!!

  5. DJ Monchichi zegt:

    Foo fighters in de 80’s ???

  6. 10eke zegt:

    my hero: 1997
    ik herinner het mij alsof het gisteren was🙂

    en hela, niemand die de site leest, zalt gaan!
    nooit maak ik nog reclame voor u!
    als ge oorlog wilt, ge kunt er éne krijgen, want ik ben nog para geweest!🙂

  7. Cristobal Colon zegt:

    De Foef Eaters?

  8. 10eke zegt:

    oh ja en deze wil ik ook nog:
    Nasty girl van Vanity 6
    hehe das zo’n coole schijf!

  9. DJ Monchichi zegt:

    Al die coole schijven komen jullie richting uit !
    Graag om 22u stipt aanwezig !😉

  10. mama zegt:

    ik wil my sharona van the knack, en ook nog funkin’ for jamaica van Tom Browne, bij dat nummer voel ik de zon op mijn gezicht schijnen.

    En natuurlijk Voyages, Voyages (met de sexy zanger) en Alexandrie, Alexandra voor mijn kind

  11. DJ Monchichi zegt:

    All coming your way Mama,
    maar owé als gij der nie zijt,
    want dan zijde al uw goei
    punten kwijt !
    (zal speciaal Genesis voor u draaien,
    en raad eens met welk nummer ?)😉

  12. mama zegt:

    voor MAMA is het nog heel even I CAN’T DANCE helaas!!!

  13. DJ Monchichi zegt:

    LOL

    Luv u already !
    When do we meet ?

  14. 10eke zegt:

    hela zijde gij mijn moeder aant stouwen DJ MONCHICHI???😉
    eerstvolgende bbq ten huize mami en 10y, count yourself in!

    mmm ja genesis: jesus, he knows me blabla is ook wel toppieschijf!

  15. Cristobal Colon zegt:

    Zou ge nu al geen zakgeld beginnen vragen aan uw nieuwe papa?

  16. zwart zegt:

    Monchichi aan het scoren bij z’n toekomstige schoonouders ?? héhé

    EN IK WIL OOK KOMEN BBQ’EN hé🙂

  17. 10eke zegt:

    jij mag ook komen lief kindje van mij🙂
    jeej, one big happy family!!!! olé!

  18. mama zegt:

    wel graag met muziek uit DEZE eeuw en geen goedkope cava

Geef een reactie

