Citytrip naar Madrid

p3150004.jpgp3150007.jpgp3150010.jpgp3150011.jpgp3150012.jpgp3150013.jpgp3150014.jpgp3150018.jpgp3150020.jpgp3160022.jpgp3160023.jpgp3160027.jpg
Beter laat dan nooit, de foto’s van onze citytrip naar Madrid. Voor allebei een momentje om er even vantussen te zijn.
– Noor: ‘Amai wa een rij daar achter mij, precies de pré soirée!’
– Kimmie: ‘Oei, ge moet gefouilleerd worden. Hou uw poep dan vooral dicht!’
Noor: ‘Racisten!😀’
– Tapa’s!!! Mmmm…
– Zo’n krantenkioskje vind ik het toppunt van vakantie hé.
– Kimmie: ‘Ik hoor hier allemaal vogels maar zie ze niet zitten in de bomen…Oei, da’s het geluid van de lichten voor de blinden.’
– Kimmie en Noor in de homowijk van Madrid. Kimmie: ‘Zal ik u eens binnendoen hier?’ Noor: ‘Nee, misschien straks, als ik twee karaffen sangria binnen heb.’
– 10y! Ik heb Iced Caramel Macchiato leren drinken en I like it!! I became a starbuckslover too!!
– Aan de Plaza Mayor, allemaal door Kimmies verfijnde kaartleestechnieken, zegt nu nog eens da vrouwen geen oriëntatie hebben!
– Een gat in de markt voor Antwerpen: stukjes stokbrood met allerlei lekkers erop!
– Noor voor het Prado
– De botanische tuinen, paradijs van de rust.
– Lekker chillen in ’t lentezonnetje.

Geef een reactie

